Franko levering vanaf € 75,00 exclusief BTW binnen NL Hotline: 0031 (0) 416-53 20 42 Service: service@pch-24.nl

FAQ - Veel gestelde vragen

Hier vind je de belangrijkste antwoorden op de meest gestelde vragen

Bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het wijzigen van uw bestelling is alleen mogelijk totdat uw bestelling is doorgestuurd naar ons magazijn voor verzending. Om uw bestelling te wijzigen, hebben wij een schriftelijke kennisgeving van u nodig met betrekking tot de wijzigingsaanvraag. Wij gaan dan na of een wijziging op dit moment nog mogelijk is en nemen daarna contact met u op.

1
Is er een minimale bestelwaarde?

Er is geen minimale bestelwaarde in onze online shop. Vanaf een bestelwaarde van € 75,00 is uw bestelling vrij van verzendkosten binnen Nederland.

1
Is mijn bestelling goed ontvangen?

U ontvangt een orderbevestiging per e-mail na het afronden van uw bestelling.

Tip: Als u geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Kan ik alleen online winkelen?

U kunt niet alleen online kopen, maar ook direct in onze verkoopwinkel. Waar kan ik de winkel vinden?

Ons adres is:

PCH Benelux bv
De Hoogt 53
5175 AX Loon op Zand
Nederland

1
Waar kan ik zien wat ik heb besteld?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail, die een gedetailleerd orderoverzicht bevat. Heeft u een klantaccount aangemaakt? Dan kunt u daar ook uw bestelling bekijken.

1
Antwoord niet gevonden?
Maak gebruik van het contactformulier om uw vraag te stellen naar het contactformulier