Franko levering vanaf € 75,00 exclusief BTW binnen NL Hotline: 0031 (0) 416-53 20 42 Service: service@pch-24.nl

FAQ - Veel gestelde vragen

Hier vind je de belangrijkste antwoorden op de meest gestelde vragen

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij ons vindt elke klant de juiste betaalmethode. Onder de volgende link vindt u meer informatie over onze betaalmogelijkheden:

https://www.pch-shop.nl/bestelling-en-betaling

1
Wie kan op rekening kopen?

De betaaloptie "Factuur voor zakelijke klanten" wordt uitsluitend aangeboden voor zakelijke klanten.

Hiervoor vragen we wel aanvullende gegevens van u: BTW-nummer en KvK-nummer.

Tip: Als u uw betalingsgegevens niet heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Wat is de betalingstermijn voor mijn bestelde goederen op rekening?

Als u de aankoop op rekening voor zakelijke klanten gebruikt, heeft u 14 dagen de tijd om de factuur aan ons te betalen.

Tip: Als u uw betalingsgegevens niet heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Hoe ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur per e-mail nadat de goederen zijn verzonden. U ontvangt de factuur op het door u aangegeven mailadres.

Tip: Als u geen factuur heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijzen aan de map Spam in uw mailbox.

1
Waar kan ik de bankgegevens vinden?

Als u gebruik maakt van een aankoop op rekening voor zakelijke klanten, vindt u de bankgegevens op de betreffende  factuur.

Tip: Als u geen factuur heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijzen aan de map Spam in uw mailbox.

1
Hoe worden creditnota's voor geretourneerde goederen geboekt?

U ontvangt een creditnota per e-mail nadat uw retourzending is gecontroleerd en verwerkt. De terugbetaling gebeurt via de betaalmethode die u bij het plaatsen van uw bestelling hebt geselecteerd.

1
Hoe kan ik een voucher inwisselen?

Om een voucher  in te wisselen, moet u het vakje ("Ik heb een tegoedbon") in het winkelwagentje aanvinken en de tegoedboncode in het daarvoor bestemde invoerveld invoeren. Uw korting wordt dan in het winkelwagentje weergegeven.

1
Geeft PCH korting op de betaling?

Er wordt momenteel geen contante korting verleend op betalingen.

1
Antwoord niet gevonden?
Maak gebruik van het contactformulier om uw vraag te stellen naar het contactformulier