Franko levering vanaf € 75,00 exclusief BTW binnen NL Hotline: 0031 (0) 416-53 20 42 Service: service@pch-24.nl

FAQ - Veel gestelde vragen

Hier vind je de belangrijkste antwoorden op de meest gestelde vragen

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Tot een bestelwaarde van € 74,99 berekenen we € 5,90 aan verzendkosten (België en Luxemburg € 11,90).

Vanaf een bestelwaarde van € 75,00 worden bestellingen franco verstuurd.

1
Is verzending ook in het buitenland mogelijk?

Ja, we verschepen onze goederen ook naar het buitenland. Voor meer informatie over verzendkosten, douanerechten, belastingen en vergoedingen kunt u op de volgende link klikken.

https://www.pch-shop.nl/verzend-en-administratiekosten

1
Is er een mogelijkheid om de zending te volgen?

U ontvangt een e-mail met uw zendingnummer nadat de goederen zijn verzonden. Met dit volgnummer kunt u de actuele status van uw zending direct bij pakketdienst  controleren.

https://gls-group.eu/DE/de/paketverfolgung

1
Is expresslevering ook mogelijk?
1
Hoe lang is de levertijd van artikelen die zijn voorzien van een logo?

Bij uw eerste bestelling van artikelen welke we moeten voorzien van uw bedrijfslogo zal de levertijd ongeveer 2-3 weken zijn. Als we uw logo’s op voorraad hebben is de levertijd aanzienlijk sneller.

1
Hoe lang duurt het voordat mijn goederen geleverd worden?

In onze online shop zijn alle levertijden direct op het artikel te zien. Afhankelijk van het tijdstip van het plaatsen van uw bestelling, wordt deze dezelfde dag verwerkt. Op voorraad zijnde artikelen zullen binnen 2-3 werkdagen bij u geleverd worden. Indien we artikelen moeten bestellen, bedraagt de levertijd 6-10 werkdagen.

1
Kan ik het pakket ook bij een depot laten bezorgen?

Ja, die mogelijkheid bestaat. Voer hiervoor het adres van het gewenste depot  in  als afleveradres. Houd er rekening mee dat we het leveringsadres van het depot niet als factuuradres kunnen gebruiken.

1
Ik heb slechts een deel van mijn levering ontvangen. Wanneer komt de rest van mijn levering aan?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de artikelen verzenden wij de goederen vanuit verschillende magazijnen. Om deze reden kunnen er deelleveringen plaatsvinden. Deze worden echter meestal altijd tegelijkertijd verzonden. Indien er sprake is van vertraging in de levering door de fabrikant, wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld.

1
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de goederen aankomen?

Bij verzending via GLS probeert de pakketvervoerder u op twee opeenvolgende werkdagen te bezoeken om uw pakket te overhandigen. Als de pakketvervoerder u niet thuis treft, worden uw goederen gedurende 7 dagen in een lokaal GLS-depot  opgeslagen en zijn ze gedurende deze tijd klaar om afgehaald te worden. U ontvang hiervan bericht in uw brievenbus.

Mocht het pakket na de bewaarperiode van 7 dagen niet afgehaald zijn, gaat het pakket retour afzender.

1
Kan ik mijn leveringsadres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?

Het wijzigen van het afleveradres is alleen mogelijk totdat uw bestelling is doorgegeven aan ons magazijn voor verzending. Als u uw leveringsadres wilt wijzigen, hebben we een schriftelijke kennisgeving van u nodig met betrekking tot het nieuwe leveringsadres. Wij controleren dan of een wijziging van het afleveradres op dit moment nog mogelijk is. We nemen dan contact met u op.

1
Antwoord niet gevonden?
Maak gebruik van het contactformulier om uw vraag te stellen naar het contactformulier