
Verzending
Retourzending
Retourneren binnen Nederland is gratis.
U kunt kiezen uit twee opties:
- Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanvragen met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging of op uw factuur.
- Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanvragen onder "Bestellingen".
U kunt de goederen binnen 30 dagen retourneren.
Om tijd te besparen, als u uw goederen wilt omruilen, stuurt u ze naar ons retour en bestelt u de gewenste goederen gewoon opnieuw. Zo ontvangt u de nieuwe goederen sneller. Wij betalen u het aankoopbedrag terug via de door u gekozen betaalmethode.
U heeft twee mogelijkheden om de goederen te retourneren:
- Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanmelden met behulp van uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging of op uw factuur.
- Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanmelden onder "Bestellingen".
Stuur uw retourzending in de originele verpakking, begeleid door een PCH-formulier (bv. pakbon/factuur) terug.
Als u beschadigde goederen hebt ontvangen of als uw artikel een defect heeft binnen de aansprakelijkheidstermijn, stuur ons dan duidelijke foto's en een korte beschrijving ervan. U kunt kiezen uit twee opties:
- Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanvragen met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer in uw orderbevestiging of op uw factuur.
- Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanvragen onder "Bestellingen".
De volgende foto's zijn noodzakelijk voor onze verwerking:
- Foto van de schade
- Foto van het complete artikel
U kunt het retourlabel eenvoudig aanmaken en afdrukken in ons retourportaal. Houd uw bestelnummer en postcode bij de hand. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging en op uw factuur. Als u een klantenaccount bij ons heeft aangemaakt, log dan in. Onder "Bestellingen" selecteert u de betreffende bestelling om een retour te starten.
Als u bij het maken van de retourzending het verzendlabel als PDF heeft geselecteerd om af te drukken, plak deze dan op de buitenkant van het pakket. U kunt ook kiezen voor een QR-code om uw verzendetiket bij PostNL af te laten drukken.
Stuur de goederen terug naar ons. U heeft twee opties:
- Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanmelden met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer in uw orderbevestiging of op uw factuur.
- Als u bij ons een klantenaccount heeftt aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanmelden onder "Bestellingen".
Plaats dan een nieuwe bestelling voor het gewenste juiste artikel. Dit is de snelste manier om bestelling te ontvangen.
Na verwerking van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag aan u terugbetalen via de door u gekozen betaalmethode. U bestelt het gewenste artikel direct opnieuw of u kunt natuurlijk wachten op de terugbetaling.
Goederen die speciaal voor u zijn geproduceerd (bv. bedrijfslogo’s) , kunnen niet worden geretourneerd.
Producten die speciaal voor jou zijn afgewerkt, kunnen niet worden geretourneerd.
Bestelling
Tip: Als u geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.
U kunt niet alleen online kopen, maar ook direct in onze verkoopwinkel. Waar kan ik de winkel vinden?
Betaling
De betaaloptie "Factuur voor zakelijke klanten" wordt uitsluitend aangeboden voor zakelijke klanten. Hiervoor vragen we wel aanvullende gegevens van u: BTW-nummer en KvK-nummer.
Tip: Als u uw betalingsgegevens niet heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.