Franko levering vanaf € 75,00 exclusief BTW binnen NL Hotline: 0031 (0) 416-53 20 42 Service: service@pch-24.nl

FAQ - Veel gestelde vragen

Hier vind je de belangrijkste antwoorden op de meest gestelde vragen

Retourzending

Hoe kan ik een pakket retour sturen?

U stuurt het pakket  eenvoudig retour door de retourzending bij ons aan te melden. U kunt dit doen via telefoon of mail:

www.pch-shop.nl          0031(0)416 532 042 of service@pch-24.nl

Na aanmelding ontvang u van ons de gegevens voor kostenloze retourzending

1
Krijg ik na de retourzending een nieuwe factuur?

Na controle en verwerking van uw retourzending ontvangt u per e-mail een factuurcorrectie (creditnota) als compensatie voor uw bestaande factuur.

1
Hoe moet ik de retourzending inpakken?

Stuur uw retourzending in de originele verpakking, begeleid door een PCH-formulier (bv. pakbon/factuur) terug.

1
Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik het product terugstuur?

Na correcte ontvangst verwerken we uw retourzending direct. Afhankelijk van de pakketdienst zullen we uw pakket binnen 2-3 werkdagen ontvangen. De terugbetaling volgt direct.

De terugbetaling aan u kan extra dagen duren, afhankelijk van de gekozen betaalmethode.  

Als u vragen heeft, neem dan contact op met ons op.

1
Kan ik klantspecifieke goederen terugsturen?

Goederen die speciaal voor u zijn geproduceerd (bv. bedrijfslogo’s) , kunnen niet worden geretourneerd.

1
Hoe lang kan ik de bestelde goederen omruilen?

U kunt de goederen binnen 30 dagen retourneren.

Om tijd te besparen, als u uw goederen wilt omruilen, stuurt u ze naar ons retour en bestelt u de gewenste goederen gewoon opnieuw. Zo ontvangt u de nieuwe goederen sneller. Wij betalen u het aankoopbedrag terug via de door u gekozen betaalmethode.

U heeft twee mogelijkheden om de goederen te retourneren:

1. Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanmelden met behulp van uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging of op uw factuur.

2. Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanmelden onder "Bestellingen".

1
Ik heb de verkeerde kleur/maat. Wat moet ik nu doen?

Stuur de goederen terug naar ons. U heeft twee opties:

1. Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanmelden met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer in uw orderbevestiging of op uw factuur.

2. Als u bij ons een klantenaccount heeftt aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanmelden onder "Bestellingen".

Plaats dan een nieuwe bestelling voor het gewenste juiste artikel. Dit is de snelste manier om bestelling te ontvangen.

Na verwerking van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag aan u terugbetalen via de door u gekozen betaalmethode. U bestelt het gewenste artikel direct opnieuw of u kunt natuurlijk wachten op de terugbetaling.

1
Wat kost de retourzending?

Retourneren binnen Nederland is gratis.

U kunt kiezen uit twee opties:

1. Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanvragen met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging of op uw factuur.

2. Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanvragen onder "Bestellingen".

1
Hoe weet ik dat PCH mijn goederen heeft ontvangen?

Als u ons retourportaal of uw klantenaccount heeft gebruikt voor uw retourzending, kunt u daar de status volgen. Bij PostNL ontvangt u ook een verzendbewijs met pakketnummer. U kunt dit pakketnummer gebruiken om uw zending bij PostNL te volgen:

Link POST NL

Houd er rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren voordat uw retourzending is verwerkt. De verwerkingstijd is afhankelijk van de aankomst van de retourzending in ons magazijn.

1
Wat moet ik doen als de bestelde goederen defect zijn?

Als u beschadigde goederen hebt ontvangen of als uw artikel een defect heeft binnen de aansprakelijkheidstermijn, stuur ons dan duidelijke foto's en een korte beschrijving ervan.

U kunt kiezen uit twee opties:

1. Gebruik ons retourportaal. Daar kunt u de retourzending aanvragen met uw bestelnummer en uw postcode. U vindt uw ordernummer in uw orderbevestiging of op uw factuur.
2. Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, logt u daar in. U kunt de retourzending aanvragen onder "Bestellingen".

De volgende foto's zijn noodzakelijk voor onze verwerking:
- Foto van de schade
- Foto van het complete artikel

1
Waar kan ik het retourlabel vinden?

U kunt het retourlabel eenvoudig aanmaken en afdrukken in ons retourportaal. Houd uw bestelnummer en postcode bij de hand. U vindt uw ordernummer op uw orderbevestiging en op uw factuur.

Als u een klantenaccount bij ons heeft aangemaakt, log dan in. Onder "Bestellingen" selecteert u de betreffende bestelling om een retour te starten.

Als u bij het maken van de retourzending het verzendlabel als PDF heeft geselecteerd om af te drukken, plak deze dan op de buitenkant van het pakket. U kunt ook kiezen voor een QR-code om uw verzendetiket bij PostNL af te laten drukken.

1
Antwoord niet gevonden?
Maak gebruik van het contactformulier om uw vraag te stellen naar het contactformulier