Retourneren naar PCH
Retourneren bij pch-shop.nl - Zo werkt het!
Let op: gratis retourneren is alleen mogelijk binnen Nederland!
Als een door u besteld artikel niet past of niet bevalt, kunt u het binnen een periode van 30 dagen kosteloos aan ons retourneren (binnen Nederland). Het artikel moet in originele verpakking, vrij zijn van schade, vuil en slijtage en in nieuwstaat verkeren.
Retourneren via het retourportaal of uw klantenaccount is gratis binnen Nederland.
Retour-procedure
1. U heeft twee mogelijkheden om uw retourzending bij ons aan te melden:
Retourportaal: : U logt in met het betreffende bestelnummer en postcode. U vindt het bestelnummer op de orderbevestiging en op de factuur.
Klantenaccount: : Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, kunt u uw retourzendingen beheren bij "Bestellingen".
2. Volg de instructies stap voor stap.
3. U kunt dan kiezen om een PDF om af te drukken of voor een QR-Code (geen printer nodig).
4. De PDF bevat de retourbon en het verzendlabel. Doe de retourbon in het pakket en plak het verzendlabel op de buitenkant van het pakket.
5. Als u voor QR-Code hebt gekozen, kunt u deze gebruiken om het verzendlabel te laten printen bij uw PostNL-kantoor. In dit geval hebben wij geen retourlabel in het pakket nodig.
6. U ontvangt van een voorstel voor het dichtstbijzijnde PostNL-punt. U kunt uw retourzending ook afgeven bij elk ander PostNL-filiaal.
7. Zodra wij uw goederen retour hebben ontvangen, gecontroleerd hebben en hebben goedgekeurd, zullen wij u terugbetalen via de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit enkele dagen kan duren, afhankelijk van de betalingsmethode.
Wilt u uw goederen ruilen? Plaats dan een nieuwe bestelling en stuur de ongewenste goederen naar ons terug. Zo kunnen wij zo snel mogelijk aan uw verzoek voldoen en vermijdt u langere leveringstijden.