Franko levering vanaf € 75,00 exclusief BTW binnen NL Hotline: 0031 (0) 416-53 20 42 Service: service@pch-24.nl

FAQ - Veel gestelde vragen

Hier vind je de belangrijkste antwoorden op de meest gestelde vragen

Retourzending

Hoe kan ik een pakket retour sturen?

U stuurt het pakket  eenvoudig retour door de retourzending bij ons aan te melden. U kunt dit doen via telefoon of mail:

www.pch-shop.nl          0031(0)416 532 042 of service@pch-24.nl

Na aanmelding ontvang u van ons de gegevens voor kostenloze retourzending

1
Krijg ik na de retourzending een nieuwe factuur?

Na controle en verwerking van uw retourzending ontvangt u per e-mail een factuurcorrectie (creditnota) als compensatie voor uw bestaande factuur.

1
Hoe weet ik dat PCH mijn goederen heeft ontvangen?

Als je gebruik hebt gemaakt van de door ons aangegeven verzendwijze,  ontvang je bij verzending een trackingcode.  Houd er rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren om uw retourzending te verwerken. De verwerkingstijd is afhankelijk van het tijdstip waarop we de retourzending in ons magazijn ontvangen.

1
Hoe lang kan ik de bestelde goederen omruilen?

Wij ruilen uw goederen niet direct om voor een andere maat of kleur, omdat u anders door de retourzending en verwerkingstijd langer op uw nieuwe goederen zou moeten wachten. In plaats daarvan betalen we het aankoopbedrag terug en gebruiken we de betaalmethode die u bij de bestelling voor de terugbetaling hebt geselecteerd. U kunt de gewenste artikelen parallel of na ontvangst van de terugbetaling via onze online shop nabestellen.

1
Wat kost de retourzending?

Na het aanmelden is de retourzending gratis. Retourzendingen via andere verzendopties kunnen we helaas niet vergoeden. De kosten hiervoor kunt u direct opvragen bij de door u geselecteerde verzendprovider.

Retourzending vanuit het buitenland

Eerder genoemde optie is helaas niet mogelijk voor retourzendingen vanuit het buitendland.
Stuur uw retourzending naar het volgende adres:

PCH Benelux BV
De Hoogt 53
5175 AX Loon op Zand
Nederland

1
Hoe moet ik de retourzending inpakken?

Stuur uw retourzending in de originele verpakking, begeleid door een PCH-formulier (bv. pakbon/factuur) terug.

1
Wat moet ik doen als de bestelde goederen defect zijn?

Als u defecte goederen heeft ontvangen, stuur ons dan foto's van de goederen met een passend bericht per e-mail naar service@pch-shop.nl. Het defect moet duidelijk zichtbaar zijn op de foto's. Bovendien hebben we uw klantnummer nodig voor de verdere verwerking.

 

Als de goederen tijdens het dagelijks gebruik zijn beschadigd, stuur ons dan foto's van het artikel waarop het defect duidelijk zichtbaar is. Om de zaak zo snel mogelijk te kunnen verwerken, verzoeken wij u ons uw klantnummer of ordernummer door te geven.

 Voor de klacht van bijvoorbeeld "veiligheidsschoenen" hebben we de volgende foto's per e-mail nodig:

- Foto van het defect
- Foto van de hele schoen
- Foto van het etiket aan de binnenzijde van de schoen
- Foto van de “vaantje” aan de binnenzijde van de schoen  (indien beschikbaar)

1
Ik heb de verkeerde kleur/maat. Wat moet ik nu doen?

Neem contact met ons op via telefoon of  e-mail, zodat we uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.

1
Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik het product terugstuur?

Na correcte ontvangst verwerken we uw retourzending direct. Afhankelijk van de pakketdienst zullen we uw pakket binnen 2-3 werkdagen ontvangen. De terugbetaling volgt direct.

De terugbetaling aan u kan extra dagen duren, afhankelijk van de gekozen betaalmethode.  

Als u vragen heeft, neem dan contact op met ons op.

1
Kan ik klantspecifieke goederen terugsturen?

Goederen die speciaal voor u zijn geproduceerd (bv. bedrijfslogo’s) , kunnen niet worden geretourneerd.

1

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Tot een bestelwaarde van € 74,99 berekenen we € 5,90 aan verzendkosten (België en Luxemburg € 11,90).

Vanaf een bestelwaarde van € 75,00 worden bestellingen franco verstuurd.

1
Is verzending ook in het buitenland mogelijk?

Ja, we verschepen onze goederen ook naar het buitenland. Voor meer informatie over verzendkosten, douanerechten, belastingen en vergoedingen kunt u op de volgende link klikken.

https://www.pch-shop.nl/verzend-en-administratiekosten

1
Is er een mogelijkheid om de zending te volgen?

U ontvangt een e-mail met uw zendingnummer nadat de goederen zijn verzonden. Met dit volgnummer kunt u de actuele status van uw zending direct bij pakketdienst  controleren.

https://gls-group.eu/DE/de/paketverfolgung

1
Is expresslevering ook mogelijk?

Wij bieden momenteel geen expresse-levering aan.

1
Hoe lang is de levertijd van artikelen die zijn voorzien van een logo?

Bij uw eerste bestelling van artikelen welke we moeten voorzien van uw bedrijfslogo zal de levertijd ongeveer 2-3 weken zijn. Als we uw logo’s op voorraad hebben is de levertijd aanzienlijk sneller.

1
Hoe lang duurt het voordat mijn goederen geleverd worden?

In onze online shop zijn alle levertijden direct op het artikel te zien. Afhankelijk van het tijdstip van het plaatsen van uw bestelling, wordt deze dezelfde dag verwerkt. Op voorraad zijnde artikelen zullen binnen 2-3 werkdagen bij u geleverd worden. Indien we artikelen moeten bestellen, bedraagt de levertijd 6-10 werkdagen.

1
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de goederen aankomen?

Bij verzending via GLS probeert de pakketvervoerder u op twee opeenvolgende werkdagen te bezoeken om uw pakket te overhandigen. Als de pakketvervoerder u niet thuis treft, worden uw goederen gedurende 7 dagen in een lokaal GLS-depot  opgeslagen en zijn ze gedurende deze tijd klaar om afgehaald te worden. U ontvang hiervan bericht in uw brievenbus.

Mocht het pakket na de bewaarperiode van 7 dagen niet afgehaald zijn, gaat het pakket retour afzender.

1
Kan ik het pakket ook bij een depot laten bezorgen?

Ja, die mogelijkheid bestaat. Voer hiervoor het adres van het gewenste depot  in  als afleveradres. Houd er rekening mee dat we het leveringsadres van het depot niet als factuuradres kunnen gebruiken.

1
Ik heb slechts een deel van mijn levering ontvangen. Wanneer komt de rest van mijn levering aan?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van de artikelen verzenden wij de goederen vanuit verschillende magazijnen. Om deze reden kunnen er deelleveringen plaatsvinden. Deze worden echter meestal altijd tegelijkertijd verzonden. Indien er sprake is van vertraging in de levering door de fabrikant, wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld.

1
Kan ik mijn leveringsadres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?

Het wijzigen van het afleveradres is alleen mogelijk totdat uw bestelling is doorgegeven aan ons magazijn voor verzending. Als u uw leveringsadres wilt wijzigen, hebben we een schriftelijke kennisgeving van u nodig met betrekking tot het nieuwe leveringsadres. Wij controleren dan of een wijziging van het afleveradres op dit moment nog mogelijk is. We nemen dan contact met u op.

1

Bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het wijzigen van uw bestelling is alleen mogelijk totdat uw bestelling is doorgestuurd naar ons magazijn voor verzending. Om uw bestelling te wijzigen, hebben wij een schriftelijke kennisgeving van u nodig met betrekking tot de wijzigingsaanvraag. Wij gaan dan na of een wijziging op dit moment nog mogelijk is en nemen daarna contact met u op.

1
Is er een minimale bestelwaarde?

Er is geen minimale bestelwaarde in onze online shop. Vanaf een bestelwaarde van € 75,00 is uw bestelling vrij van verzendkosten binnen Nederland.

1
Is mijn bestelling goed ontvangen?

U ontvangt een orderbevestiging per e-mail na het afronden van uw bestelling.

Tip: Als u geen orderbevestiging heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Kan ik alleen online winkelen?

U kunt niet alleen online kopen, maar ook direct in onze verkoopwinkel. Waar kan ik de winkel vinden?

Ons adres is:

PCH Benelux bv
De Hoogt 53
5175 AX Loon op Zand
Nederland

1
Waar kan ik zien wat ik heb besteld?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail, die een gedetailleerd orderoverzicht bevat. Heeft u een klantaccount aangemaakt? Dan kunt u daar ook uw bestelling bekijken.

1

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij ons vindt elke klant de juiste betaalmethode. Onder de volgende link vindt u meer informatie over onze betaalmogelijkheden:

https://www.pch-shop.nl/bestelling-en-betaling

1
Wie kan op rekening kopen?

De betaaloptie "Factuur voor zakelijke klanten" wordt uitsluitend aangeboden voor zakelijke klanten.

Hiervoor vragen we wel aanvullende gegevens van u: BTW-nummer en KvK-nummer.

Tip: Als u uw betalingsgegevens niet heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Wat is de betalingstermijn voor mijn bestelde goederen op rekening?

Als u de aankoop op rekening voor zakelijke klanten gebruikt, heeft u 14 dagen de tijd om de factuur aan ons te betalen.

Tip: Als u uw betalingsgegevens niet heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijst aan de Spam-map in uw mailbox.

1
Hoe ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur per e-mail nadat de goederen zijn verzonden. U ontvangt de factuur op het door u aangegeven mailadres.

Tip: Als u geen factuur heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijzen aan de map Spam in uw mailbox.

1
Waar kan ik de bankgegevens vinden?

Als u gebruik maakt van een aankoop op rekening voor zakelijke klanten, vindt u de bankgegevens op de betreffende  factuur.

Tip: Als u geen factuur heeft ontvangen, controleer dan uw mailbox in de Spam-map. In sommige gevallen kan de e-mailprovider deze e-mail automatisch toewijzen aan de map Spam in uw mailbox.

1
Hoe worden creditnota's voor geretourneerde goederen geboekt?

U ontvangt een creditnota per e-mail nadat uw retourzending is gecontroleerd en verwerkt. De terugbetaling gebeurt via de betaalmethode die u bij het plaatsen van uw bestelling hebt geselecteerd.

1
Hoe kan ik een voucher inwisselen?

Om een voucher  in te wisselen, moet u het vakje ("Ik heb een tegoedbon") in het winkelwagentje aanvinken en de tegoedboncode in het daarvoor bestemde invoerveld invoeren. Uw korting wordt dan in het winkelwagentje weergegeven.

1
Geeft PCH korting op de betaling?

Er wordt momenteel geen contante korting verleend op betalingen.

1

Klantenaccount

Kan ik zonder gebruikersaccount bestellen?

U heeft de mogelijkheid om als gast te bestellen in onze online shop en hoeft geen gebruikersaccount aan te maken.

1
Kan ik zonder gebruikersaccount bestellen?

U heeft de mogelijkheid om als gast te bestellen in onze online shop en hoeft geen gebruikersaccount aan te maken.

1
Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

U kunt uw klantnummer bijvoorbeeld vinden in uw orderbevestiging, die u na het succesvol plaatsen van uw bestelling per e-mail van ons heeft ontvangen.

1
Hoe verwijder ik mijn bestaande gebruikersaccount?

Om uw bestaande gebruikersaccount te verwijderen, kunt u een e-mail sturen naar service@pch-shop.nl. Het verwijderen van uw account zal binnen 3 werkdagen worden verwerkt.

1
Antwoord niet gevonden?
Maak gebruik van het contactformulier om uw vraag te stellen naar het contactformulier